Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
VakıfBank’ta Hack to the Future Heyecanı Devam Ediyor
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
VakıfBank’ın genç yazılımcı ve tasarımcılara yönelik düzenlediği "Hack to the Future" etkinliğine başvuru sürecinde sona…
Suya İstanbul’da yüzde 17,5 İzmir’de yüzde 30 zam
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
İBB Meclisi İSKİ Genel Kurulu'nda su tarifelerine yüzde 17,5 oranında zam kararı alındı. Bu düzenleme…
Samsun’da kırmızı lahanadan 130 bin ton rekolte bekleniyor
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Samsun'un Bafra ilçesinde temmuzda ekilen kırmızı lahananın hasadı sürüyor. yetkililer Bafra Ovası'ndaki kırmızı lahanadan geçen…